woensdag 25 januari 2012

retro marktplaats

Het werd weer tijd voor nieuwe meubels. Nu de kerstman en Sinterklaas weer verdwenen zijn krijg ik niet vanzelfsprekend iets nieuws binnen. Dus ben ik op marktplaats gaan struinen, niet zonder succes. Ik kan er heerlijk uren zoet mee zijn om voor zo weinig mogelijk euro's de echte opknappers er tussenuit te halen. En soms schakel ik dan ook familie in omdat het in een andere provincie wel lukt.. (bedankt mam...)
Een aantal dingen staan nog lekker in de weg te staan bij anderen maar deze heb ik zelf kunnen ophalen..
Deze tafeltjes zijn ouder dan ik als ik de stempel mag geloven.. Dus dan vallen we volgens mij in de categorie retro tafeltjes. Ze zijn van een soort hardboard en gelamineerd dus eens kijken of het schuren gaat lukken. Het idee zit al in mijn hoofd, nu de tijd nog vinden voor de uitwerking! ... En wat kan ik genieten van zo'n bos tulpen...


1973, is het jaartal? Het leuke is dat je het kleine tafeltje er echt in kan schuiven, de groene strepen zijn vilt tegen beschadigingen. Op de foto hierboven zie je ook dat de pootjes van 'die kleine' zweven..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten