dinsdag 10 januari 2012

Brocante krantenbak is af!

Gelet op mijn statistieken van mijn blog lijkt het erop dat het woord 'brocante' in de titel van een blogbericht het goed doet.. Nu heb ik zelf niet zoveel met alle hippe woorden van deze tijd zoals brocante, vintage of retro. Maar marketingtechnisch blijken ze toch handig.. Dus bij deze... de brocante krantenbak is af!
Zoals eerder beschreven heb ik de bak eerst grijs geverfd. Op de bovenkant heb ik met zwarte verf de vogels erop geschilderd. Dit ontwerp had ik gevonden in de VT Wonen, een ontwerp dat op servies is aangebracht.. En al struinend bij de Blokker nota bene vond ik de vilten vogels, ze zijn precies in de goede kleur en komen mooi uit bij de rest van de bak..
Al met al ben ik zeer tevreden met dit geslaagde ontwerp!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten