dinsdag 12 maart 2013

Rotan schommelstoel

Vandaag is het weer grofvuil dag.. Ik ga er niet speciaal voor de deur uit maar op de route naar de school van mijn kinderen kom ik regelmatig wat tegen. Vandaag deze schommelstoel. Ik zag hem staan en dacht meteen... deze kan niet in de grofvuilwagen! Maar ja.. moet ik hem dan meenemen.. best een grote stoel en zo veel ruimte heb ik nu ook niet.. dilemma! Ik heb eerst mijn kinderen naar school gebracht en ben daarna nog boodschappen gaan doen.. ik dacht als ik dan terugkom en hij staat er nog, dan is het zo.. en moet ik hem meenemen.. Ik hoopte stiekem dat hij er niet meer stond, dan hoefde ik de keuze niet meer te maken.. Maar ja, hij stond er nog steeds mooi te wezen...
De rugleuning is nog helemaal in tact, de zitting heeft alleen wat reparatie nodig.. Nu eens bedenken wat ik er mee ga doen (en waar ik de ruimte vandaan ga halen..;-) 






3 opmerkingen:

  1. Bofkont! Hij is prachtig!

    Fijne avond

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bianca ik heb je genomineerd voor de Liebster Award. Op mijn blog http://hippe-huisvlijt.blogspot.nl/2013/03/genomineerd.html kan je kijken wat het inhoud. Ik zou het leuk vinden als je ook mee doet aan deze award. En zelf je favorieten blogs nomineerd. Groetjes lynn Ruisendaal van Hippehuisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Bianca, leuk om te zien hoe je zo een oude schommelstoel van het grof vuil red ;-) en een nieuw leven geeft. Ik ben benieuwd hoe die er uit gaat zien. Groeten, David van http://www.schommelstoelwinkel.nl

    BeantwoordenVerwijderen