woensdag 5 oktober 2011

Van afdankertje naar top ontwerp

Ook dit tafeltje vond ik een keer op straat bij het grofvuil. En ook dit tafeltje keek naar mij en kon ik geen nee zeggen. Ik zag meteen mogelijkheden. Het tafeltje is gefineerd en had een paar loszittende stukken fineer en een stuk wat miste. Dus eerst schuren en plamuren, in de grondverf zetten en nog een keer verven. Ik heb er een poot onderuit gezaagd omdat ik van plan ben een gevonden tak in het bos in plaats van de oorspronkelijke poot te plaatsen. Als die erop zit schilder ik de tak door op het tafelblad en probeer ik een soort Japanse bloesem te creĆ«ren. Het eerste en grove schilder werk is nu achter de rug. Eens kijken of ik het fijne schilderwerk ook zo krijg als ik in mijn hoofd heb! Wordt vervolgd....  




Geen opmerkingen:

Een reactie posten