donderdag 21 november 2013

kruidenrek met antieke uitstraling

Gewenst: een kruidenrek
Aanwezig: een handige creatieve vader
In bezit: resten hout
Nog nodig: lieve glimlach naar vader...

En zie hieronder het resultaat! Mijn vader had ooit op een klus een oude trap moeten slopen in een pand in Amsterdam. De stijlen hiervan heeft hij bewaard. Deze stijlen waren ook al verwerkt in de commode van mijn dochters die hij samen met mijn broer heeft gemaakt. Nu komen ze terug in het kruidenrek. Ik heb nog een tijd getwijfeld welke kleur ik het hout moest verven en of ik de stijlen ook mee zou nemen. Uiteindelijk heb ik de 'net niet wit' van de stijlen met een kleurenstaal gevonden en het hout ermee geverfd. Met de stijlen heb ik uiteindelijk niets gedaan zodat je kunt zien dat ze gebruikt zijn..
Nu nog een ophangsysteem regelen en dan kunnen de kruiden erop/ in... Nu alleen nog een nieuwe keuken die er beter bij past... ;-) 




2 opmerkingen:

  1. Oh, wat een leuk kruidenrek! Leuk dat je het wit hebt gehouden - het is al mooi van zichzelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog veel leuker dan een gekocht rekje!

    BeantwoordenVerwijderen