woensdag 19 september 2012

Rieten krukje make-over

En hier dan het resultaat.. Eerst had ik de bloemenstof uitgezocht voor de bovenkant en vastgemaakt. (nog een heel werk om de vouwen die er al een paar jaar inzaten eruit te strijken..) De binnenkant had ik nog niet bij nagedacht maar daar kon ik het witte stofje toch niet meer terugplaatsen? Dus weer in de stoffenkast gedoken en een mooie bijpassende kleur gevonden. Bij Aya living, zie vorige blog, had ik gezien hoe een kunstenares met de naaimachine de mooiste dingen op stof had gemaakt. Ikzelf werd geïnspireerd door mijn dochter die net in groep 3 zit en de schrijfletters leert. 
Ik heb eerst op een A4 de schrijfletters op het juiste formaat gemaakt. Daarna mijn eigen lichtbak gemaakt door een tafel zonder blad te nemen, glasplaatje erover, lamp eronder...
Toen op de naaimachine de letters 'overgetrokken' en zie hieronder het resultaat!






1 opmerking: