donderdag 17 mei 2012

Hemels...

Wat was het heerlijk genieten vanmorgen.. De kinderen waren uit logeren dus dat was lekker rustig wakker worden (is 8.15 uur uitslapen?.. ik vind van wel..;-) Daarna een lekker uitgebreid ontbijtje en toen de zolderkamer op.. Het eerste uur flink opgeruimd want ik kon nergens meer bij.. Daarna nog een deel van het winkeltje van de kinderen geschuurd op het balkon in de zon en daarna het kleine brocante kastje. Ik heb inmiddels besloten dat ik dit kastje met witte krijtverf ga bewerken (doorschuren). Maar ik had hem al in de grondverf gezet, en niet met verf op waterbasis.. dat was dus flink schuren. Maar met het ochtendzonnetje in de rug en het resultaat wat ik kreeg heb ik een heerlijk ochtendje gehad.. Het staat nu te wachten tot ik kan gaan verven. Dat kwam er natuurlijk niet meer van door allerlei andere plannen en verplichtingen deze middag... Eens kijken wanneer ik weer zo'n heerlijk ochtendje kan plannen..


Zie hieronder het resultaat na het schuren.. Vind het wel iets weg hebben van een hemelse wolk.. of wordt ik meegenomen in Hemelvaartsdag....


1 opmerking:

  1. Ik zou zeggen, niks meer aan doen. Ik vind het kastje zo prachtig. Maar volgens mij kun je krijtverf overal overheen zetten. Dat doe ik tenminste wel, vooral bij kleine spullejes, die niet veel te verduren hebben. Hier was het best nog wel frisjes vandaag. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen