zaterdag 3 maart 2012

Klein brocant afdankertje

Mijn kinderen raken er al aan gewend. Op weg naar school.. het is vuilnis dag.. mama is altijd om zich heen aan het kijken en ja hoor. Daar zie ik de achterkant van wat een kastje lijkt. "Meiden.. even stoppen.." "Waarom mama?" "Oh, zie je weer een meubeltje..." Ik loop even om en kijk naar de voorkant.. Tja, dit exemplaar kun je toch niet bij het vuilnis laten staan?? De rest van de rit naar school was een beetje onhandig maar gelukt! Mijn idee is om het kastje te schilderen en dan de 'doorschuur techniek' eens te proberen ook al ben ik er geen voorstander van (zie een van mijn vorige blogberichten) Wordt dus weer vervolgd... (eerst eens kijken of ik wat tijd kan vinden..)
De appel heb ik er op gezet zodat de afmeting van het kastje wat duidelijker wordt...




2 opmerkingen:

  1. Wat gaaf, zomaar bij de vuilnis gevonden, dat mensen dit wegdoen??? Leuke uitdaging om op te knappen!!! Lieve groet
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Komt bekend voor ,ik stop niet voor het grof vuil want hier staan zulke dingen niet buiten ,maar de kringloop ,rommelmarkten ...super!
    ik ga je alvast volgen ,leuk om te zien wat je allemaal opknapt!
    groetjes Manuela

    BeantwoordenVerwijderen