dinsdag 8 november 2011

Druk!

Van goede voornemens kun je er niet genoeg hebben.. Ze geven me energie en laten me belanden in een heerlijke droomwereld waar ik blij van kan worden. Het zijn dagelijks heerlijke uitstapjes naar een perfecte wereld die voor mij helemaal in balans is... Een van mijn voornemens was dat ik minimaal 1 dag in de week besteed aan oude kansen. In het dagelijks leven ben ik echter ook nog adviseur bij een adviesbureau. Ik heb onlangs een aantal nieuwe klussen gekregen die nogal wat van mijn tijd opslokken. En hoewel het leuke en uitdagende opdrachten zijn gaat daar mijn goede voornemen, ik heb het nu gewoon te druk! Weg balans, weg creatieve momenten bij de meubels.. hmmm Voor nu.. mijn droomwereld en balans gaan matchen met realiteit en gemaakte afspraken.. Eerst een adviseurs deadline halen en dan weer mijn creatieve geest op de meubels loslaten! Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten